sâmbătă, 20 septembrie 2008

Delfin

Inchin.

Inchin pentru tine un strop din sufletul meu,
Pentru cea care esti, mi te dai, ma cuprinzi.

Inchin pentru tine doar un strop din sufletul meu.

Si un strop mai inchin
pentru harta Moldovei.

Doar atat.
Un strop!

Restul, iti ramane sa-l bei
Pazita de luna
Ferita de soare
Iubita cu dor
Scaldata in albastrul dorului meu.

Strop cu strop.

Restul, iti ramane sa-l bei,
Pana cand marea
Va arunca la mal
Un delfin zburdalnic
Care va stoarce o alga
Si
Va umple
Sufletul meu
Din nou.

De dorul tau.

Restul iti ramane sa-l bei
Sa-i dai bucuria trupului tau
Plamadit cu bunatatea inimii mele

Restul iti ramane sa-l bei
Strop cu strop
Pana cand marea
Va arunca la mal
Un delfin zburdalnic care va rade gingas
Va ganguri
Va stoarce din noi
Toata puterea iubirii.

Pentru el.

Un delfin zburdalnic
Ca sufletul meu
Pe care il bei
Val cu val
Raza cu raza
Nor cu nor
Strop cu strop.

Sufletul meu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sensibilitatea acestei poezii topeste ghetare!Numai un om care traieste dragostea poate avea sufletul de chihlimbar! Exclude pasajul cu harta Moldovei, pentru ca strica atmosfera poeziei. Versuri de adevarat poet, fara exagerari.